Weather forecast for Zardab

Sevil Gültən "Mən rəssam olsaydım..."

"Payız görməyə getmişdim"


Zərdab, Alıbəyli kəndindən mənzərə
...Kəndimizə getmişdim - payızı görməyə. Darıxmışdım payızdan ötrü. Şəhər məndən inciməsin. Mən burda payızı görə bilmirdim. Hara baxırdımsa, yaşıl zeytun ağacları, həmişəyaşıl şam, küknar ağacları  görürdüm. Parklardakı  yamyaşıl gül kolları mənə baharı xatırladırdı, payızı yox. Hərdən asfaltın üstünə səpələnən sarı yarpaqları  görəndə payızın çoxdan  girdiyini xatırlayırdım. Amma payızı görə bilmirdim, payızın nəfəsini duya bilmirdim şəhərdə. Arabir vıy-vıy vıyıldayan  Bakı küləyi nəsə pıçıldamaq istəyirdi mənə payız haqda. Amma küləyin öz vıyıltısı qoymurdu onun mənə dediklərini eşidəm.

Payızın sonlarında payızı görməyə getmişdim. Payız- sevdiyim fəsil! Niyə bu qədər çox sevirəm payızı?  Deyə bilmərəm. Bəlkə də ona görə ki, şeirlərimin çoxunu bu fəsildə  yazmışam. 
  Şeirlərimin doğum tarixidir payız! Küləyin, yağışın dumanın, sarı, qızılı yarpaqların, ayaqaltda qalıb əzilmiş otların mənə şeir pıçıldadıqları fəsildir payız! Şeirlərimdənpayızın iyi, payızın nəfəsi gəlir...


Ardını elektron kitabdan oxu...






Sevil Gültən "Mən rəssam olsaydım..." Sevil Gültən "Mən rəssam olsaydım..." Reviewed by Camil Asad on 23.11.15 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.